INDYWIDUALNA SESJA WIZERUNKOWA W WARSZAWIE
O tym jak ważny jest wizerunek wiedzą wszyscy, którzy mają kontakt z Klientem – właściciele jednoosobowej działalności gospodarczej, pracownicy małych i średnich przedsiębiorstw oraz międzynarodowych korporacji. Wszędzie tam, gdzie nawet na jedną chwilę to wygląd przykuwa uwagę, należy o niego odpowiednio zadbać. Na pewno pomoże w tym profesjonalna sesja wizerunkowa, która ugruntuje Twoją pozycję w biznesie.
GDZIE WYKORZYSTASZ FOTOGRAFIĘ WIZERUNKOWĄ?
Najprościej mówiąc wszędzie tam, gdzie musisz pokazać się… z jak najlepszej strony. Indywidualne zdjęcia wizerunkowe mają za zadanie nie tylko zaprezentować Twoje fizyczne cechy, ale też uchwycić Twoją osobowość, a nawet zdradzić odrobinę tożsamości. Gra świateł, odpowiednie tło, właściwy kadry czy użycie stosownych rekwizytów – wszystko to ma fundamentalne znaczenie dla uzyskania satysfakcjonującej efektu końcowego, a takim bez wątpienia będzie zdjęcie, z którego zadowolony będziesz przede wszystkim Ty!
Fotografię wizerunkową możesz wykorzystać m.in. do:
- Zbudowania swojego spójnego i profesjonalnego wizerunku osobistego w mediach społecznościowych lub na stronie internetowej – to tak zwany personal branding.
- Działań w marketingu korporacyjnym, zarówno w formie budowania marki osobistej, jak i wpisujących się w trend firmowy, gdy pragniesz identyfikować się ze swoją organizacją.
- Portretowania osobistego zarówno do celów prywatnych, jak publicznych – ukazujących Cię w nieszablonowych stylizacjach lub w nieoczywisty sposób.
- Aktywności influencerskich, zwłaszcza jeśli jesteś twórcą działającym na szeroką skalę w mediach społecznościowych. Pomaga to nie tylko w zaistnieniu w świadomości odbiorców, ale i w tworzeniu atrakcyjnych w odbiorze treści.
“Fotografie to kęsy czasu, które można wziąć do ręki” Angela Carter
DLACZEGO JA?
01
Bo umiem uchwycić chwilę. Wieloletnie doświadczenie w pracy z aparatem nauczyło mnie nie tylko dbałości o szczegóły i cierpliwości, ale też wrażliwości na najmniejsze detale. To one finalnie nadają najlepszym fotografiom niepowtarzalnego charakteru.
02
Bo rozumiem potrzeby Klienta. Praca dla wielkich międzynarodowych korporacji, przedsiębiorstw o charakterze lokalnym i dla klientów indywidualnych sprawiła, że potrafię odczytać potrzeby i intencje zamawiającego. Oczywiście zawsze ustalamy ich zbieżność podczas omawiania realizacji sesji.
03
Bo dopasowuję się do Twoich potrzeb. Wspólnie analizujemy Twoje oczekiwania i ustalamy plan działań. Mogę dojechać w dowolne miejsce w Polsce, realizuję sesje we własnym profesjonalnym studiu, a w razie potrzeb mogę pojawić się z mobilnym studiem w Twoim biurze, domu lub innej lokalizacji.
04
Bo gwarantuję profesjonalizm. Pracuję na najwyższej jakości sprzęcie fotograficznym, a wszystkie zdjęcia, które otrzymasz, będą poddane odpowiedniej obróbce i retuszowi. Każde z nich będzie odpowiednio wykadrowane, poddane korekcie kolorów i kontrastów.
PODARUJ VOUCHER NA PREZENT
Zastanawiasz się nad oryginalnym prezentem dla swoich najbliższych? Podaruj im voucher na sesję wizerunkową, którą będą mogli spersonalizować według własnych potrzeb. W pakiecie otrzymają nie tylko wysokiej jakości fotografie, ale również moje wsparcie, opiekę i doradztwo od pierwszego do ostatniego etapu realizacji zlecenia.
KTO POTRZEBUJE ZDJĘCIA WIZERUNKOWEGO?
I znów najprościej byłoby powiedzieć, że… każdy, bo przecież każdy z nas, nawet jeśli nie mówi tego otwarcie, przez całą zawodową karierę buduje swój osobisty wizerunek. Zależy nam na dobrych kontaktach z otoczeniem, na byciu postrzeganym jako ekspert w swojej dziedzinie, na utrwaleniu w oczach odbiorcy swojego pozytywnego wizerunku. Lubimy być lubiani, a właściwe zdjęcie pomaga osiągnąć ten cel.
01. Osoby prywatne
– Szukający aktywnie nowego stanowiska pracy. Profesjonalne zdjęcie w CV przykuwa uwagę znacznie skuteczniej niż największe nawet doświadczenie czy najwyższe kompetencje. Pamiętaj, że rekruterzy również czytają „pismem obrazkowym”,
– Świeżo upieczeni absolwenci, poszukujący swojego miejsca na rynku pracy. Wizytówka w postaci profesjonalnej fotografii w CV lub na Linkedinie na pewno ułatwi kontakt z potencjalnym pracodawcą.
02. Przedsiębiorcy i profesjonaliści
– Przedsiębiorcy, dbający z jednej strony o zbudowanie spójnego wizerunku w mediach digitalowych czy materiałach offline, ale z drugiej, chcący również utrwalić wizerunek profesjonalnej i godnej zaufania marki,
– Specjaliści w ściśle określonej dziedzinie, którzy zdjęcie wizerunkowe z powodzeniem mogą wykorzystywać do zilustrowania swoich wypowiedzi na blogach, w artykułach i innych źródłach, w których chcą zbudować reputację eksperta.
03. Cele prywatne i osobiste
– Fotografia wizerunkowa to coraz częściej nie tylko biznes. Profesjonalne zdjęcia wykorzystujemy też do celów prywatnych, jak choćby do zilustrowania swojej wizytówki na Tinderze. Wszystkie chwyty dozwolone, jeśli cel jest słuszny.
– Rodzinna pamiątka, która niekoniecznie musi zalegać w szufladzie zakurzonego kredensu. Dobra fotografia, utrwalająca jednocześnie ważne chwile lub relacje, to również świetny prezent dla rodziny lub najbliższych przyjaciół.
Portfolio
JAK PRZYGOTOWAĆ SIĘ DO SESJI WIZERUNKOWEJ?
Spotkajmy się, aby omówić Twoje oczekiwania i potrzeby sesji. Podzielisz się ze mną swoimi pomysłami i preferencjami odnośnie stylu fotografii i wspólnie zastanowimy się nad jej koncepcją.
Określ cel sesji. Zastanów się czy potrzebujesz profesjonalnego zdjęcia do Linkedina, na stronę internetową, która będzie kołem zamachowym Twojego startupu.
Rozważ lokalizację sesji. Przemyśl, czy mają to być zdjęcia w studiu, plenerze lub w Twoim biurze, salonie, gabinecie. W przypadku miejsc których jeszcze nie znam, dobrą praktyką jest krótka wizja lokalna.
Zastanów się nad doborem ubrań. Celuj w takie, w których czujesz się pewnie i swobodnie, ale które jednocześnie najbardziej oddają Twój stan ducha.
Zadbaj o wygląd. Jeśli to potrzebne, skorzystaj z usług fryzjerki lub kosmetyczki, ale przede wszystkim pamiętaj o właściwej regeneracji w nocy poprzedzającej sesję.
Przygotuj się mentalnie, a więc myśl pozytywnie i staraj się unikać stresu.
Poszukaj inspiracji. Jeśli w prasie, na stronie internetowej lub w mediach społecznościowych znajdziesz inspisujące zdjęcie, podziel się nim ze mną, wspólnie zastanowimy się nad jego wykorzystaniem.
Zadbaj o rekwizyty, o ile będą potrzebne. Jeśli tak, pamiętaj, aby przygotować je wcześniej i zabrać ze sobą na sesję.
Zrelaksuj się i baw dobrze! Sesja jest nagrodą za trudy przygotowań, a wspólnie ze mną będzie też przyjemnym doświadczeniem.
Odbierz swoje fotografie i wykorzystaj je najlepiej jak to tylko możliwe.
NAJCZĘŚCIEJ ZADAWANE PYTANIA DOTYCZĄCE SESJI WIZERUNKOWYCH
1. Czy zdjęcia z sesji wizerunkowej nadają się do publikacji w mediach społecznościowych?
Oczywiście, to jedno z mediów, w których najczęściej publikowane są fotografie wizerunkowe. Podczas wstępnej rozmowy omawiamy źródła eksploatacji, aby wykonać zdjęcie najlepiej oddające stan ducha danego portalu. Inna będzie bowiem fotografia do wykorzystania na Linkedinie, inne na Tinderze, a jeszcze inna na Instagramie.
2. Czy zdjęcia wizerunkowe mogą być wykonane w plenerze, czy tylko w studiu?
Celem sesji korporacyjnej jest stworzenie wysokiej jakości fotografii, które będą wspierać wizerunek firmy, budować zaufanie klientów, przyciągać Wszystko zależy od Twoich potrzeb i preferencji. Możemy wykonać sesję w dowolnej scenerii – w plenerze, studiu lub Twoim mieszkaniu. Może to być sesja portretowa, lifestylowe’a, czarno-biała lub na czarnym tle. Ogranicza nas tylko wyobraźnia.
3. Czy sesja musi się odbywać w Warszawie?
Nie, mogę dojechać do dowolnego miejsca w Polsce. Dysponuję mobilnym studiem, które pozwala mi na realizowanie sesji praktycznie w każdym miejscu. Oczywiście w przypadku zdjęć plenerowych również możliwa jest dowolna lokalizacja, przed realizacją zdjęć musimy jednak umówić się najpierw na wizję lokalną.
4. Jakie tło powinno mieć zdjęcie z sesji wizerunkowej?
Przede wszystkim czyste i niezakłócone. W sesji studyjnej musi być starannie uporządkowane, aby nie znalazły się na nim żadne przypadkowe przedmioty. W przypadku sesji plenerowej należy unikać zbyt zatłoczonych lub chaotycznych miejsc, które mogą odciągnąć uwagę od portretowanej osoby.
5. Czy podczas sesji wizerunkowej mogę mieć ze sobą kilka ubrań?
Wskazane jest, aby zabrał/a ze sobą kilka kreacji, które będziemy mogli wykorzystać podczas sesji. Optymalne są 2-3 stylizacje, zawsze jednak muszą to być kompozycje strojów, w których czujesz się swobodnie, wygodnie i naturalnie.
6. Czy podczas sesji mogę skorzystać z rekwizytów?
Jeśli charakter sesji zakłada wykorzystanie rekwizytów, tak. Wcześniej musimy jednak omówić zasadność ich użycia, a także skalę ich wykorzystania.
7. Jak długo trwa sesja wizerunkowa?
Czas realizacji sesji wizerunkowej zależy od skali i złożoności projektu, m.in. od ilości użytych kreacji. Standardowa sesja trwa zazwyczaj około 1-2 godzin.
8. Ile zdjęć otrzymam w pakiecie?
W zależności od wybranego pakietu będzie to od 3 do 12 profesjonalnie obrobionych zdjęć.